mandag 1. oktober 2012

Kjøkken

Da ble det litt mere å bytte da... de hyllene fra Ikea var altfor "feil" akkurat der de skulle være for meg- så handy mannen snekret noen. Han blir visst så glad når jeg slutter å ha så mange "rare" ideer ! men det har jeg vel ikke.... ingen flere enn det jeg må ha - hi hi !!
 

Er veldig fornøyd med Ikea med alt det andre, og det er veldig enkelt å få byttet det som er "feil" eller som vi har for mange av - f.eks altfor mange ben til underskapene.

 
Ikea er ikke langt unna, men ikke veldig nære heller- tar litt under en times kjøring. 


 Bor jo på Landet jeg !!! Selvom jeg opprinnelig er fra litt mer by`n.


Sist gang jeg var innom Plantasjen så kjøpte jeg med meg min aller første Corokia - foreløpig så står den i kjøkkenvinduet. Helt til jeg plutselig finner en annen potte og et annet sted.

 
 
 
En fin dag og ukestart til alle dere !!!
 
 
Klem Monica
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar