onsdag 3. oktober 2012

Litt mer kjøkken

Nå er det bare sokkelen på øya igjen, og en list over noen skap opp til taket, og en tallerken hylle jeg venter på, så er det ferdig - snakk om veldig kort tid nå !!!
 

Jeg har ønsket meg hvitt kjøkken i 4 år, og i sommer så kom jeg med et forslag. Hva om vi selger det vi har, så bare snekrer vi opp noe? kjøper noen brukte vinduer og slikt....
Det ble for shabby for handymannen så vi valgte Lidingø fra Ikea. Fornøyd jeg- for nå er det endelig hvitt og landlig !  


Til og med Handymannen er fornøyd !


Selvom han måtte snekre de hyllene på veggen, la være å henge på en dør og litt slikt.

 
Godt å ha fått tilbake kjøkkenbordet og benkeplass- og skapene er fulle av det de skal

 
Plutselig fått så god plass !

 
 
God kveld !!!
 
 

Klem Monica


 

1 kommentar: