tirsdag 27. august 2013

Bruktfunn

Forrige uke var jeg en tur på  Høna en brukthandel på Aurskog.
 Gå inn på linken å ta en titt om du vil  !
 
 
Med meg hjem ble dette skapet- akkurat passe til oppbevaring for lysestaker og små blondeduker og slikt 


Dette bilde måtte også bli med hjem. Ble enig med Kai, som eier Høna, at dette er sikkert Hemnessjøen her ute i kommunen jeg bor i, for noen generasjoner tilbake i tid- det ligner i hvert fall veldig !


Tallerken hylla var brun men den har Finn malt. Har masse ting og tang men ingenting ennå som passer i hylla - så nå henger den der da og venter på det jeg ikke vet hva er ennå, hi hi !
Fatet er fra et loppis før i år- det ville ikke stå i hylla


 
Biblene er mormor og morfar sine gamle og  godt leste !



Er godt fornøyd med skapet- og satt i sofaen og så på det. Det manglet en krans på døra- så da lagde jeg en.
 
 
Hortensiaen på trappa er blitt grønn. Tok og dissekerte en blomst og tredde hvert blad inn på en dobbel ståltråd.
 
 
Smil og klem
 
Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar