onsdag 14. august 2013

Soverommet og Sengetøy.....

Har så mange sengetøy men det er så mange fine. Nå har jeg sett et  på Ikea og lurer på om det MÅ være med meg hjem en dag.
 

I dag så ser soverommet vårt slik ut

Orker ikke bruke store og tunge sengetepper så akkurat nå er det dette pleddet som kastes over- det er litt for lite, men det duger for oss

 
Er så usikker på det bildet. Det har vært med meg i alle år og liker det i grunn men har ingen steder det passer inn.


Hi hi der ser jeg jo at sengeteppet ligger over stolen- og ikke er det så stort å tungt heller akkurat det da... Merkelig, noen ganger så ser jeg bedre på bildene hvordan jeg har det !

 
Er nok det hvite sengetøyet her jeg liker aller best- hvis jeg kun fikk beholde ett


Noen ganger så snur vi døra, så får vi "ny" gavel også

 
 I førjulstiden så går det ofte i rødt og hvitt- førjulsstemning

 
 
Hvordan har dere det med sengetøy og det der ?
 
Smil og klem
 
Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar