mandag 30. desember 2013

Borddekking til Nyttår

Vi blir kun fire stykker- med hund så vil vi helst være hjemme uten for mye fyrverkeri. Blir det oppholdsvær så skal vi tenne bål og kose oss på bålplassen inn i det nye året- mens vi ser mot himmelen.
 
 
Med fire til bords er det god plass til kos og dill dall


Liljene får plass i de gamle brune melke/medisin flaskene.


Med litt Fresia på sidene. Har tatt grønne blader fra Liljene rundt oasisen.

 
Har beregnet at de fleste av  Liljene skal være åpne i morgen- men likevel ikke så modne så de drysser ennå. De gule støvbærerne har det jo med det.

 
Både Liljer og Fresia lukter mye- jeg syntes det er helt herlig


Har tatt litt av det jeg har og satt sammen. Både lysestaker, bestikk  osv. er fra hver sin leir- det er veldig Monica !


Damaskduken fikk vi i bryllupsgave


De "trompetene" som jeg bruker som serviettringer fant jeg i en kurv med juletrepynt hos Home &Cottage nå i romjulen


Alle de hvite lysestakene er messing som jeg har sprayet hvitt for lenge siden- nå har de krakelert og ser gamle ut


 
Takk for året som har vært og gleder meg til et nytt år her i bloggverden med dere !
 
Godt Nyttår og takk for det gamle
 
Smil og klem
 
 Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar