fredag 20. desember 2013

Juleforeberedelser og kos/kaos på kjøkkenet

Det store spørsmålet er hvordan skal bordet pyntes julaften ?
 

Etter å ha sittet i tankeboksen så har jeg godt vekk fra min hvite damask duk


Mine to Solstråler på 2 år og 2 måneder og 4 måneder kommer og Farmor tenker praktisk og koselig

 
Så jeg diller litt rundt og samler inn litt her og litt der som kan brukes som bordpynt


Så blir det spennende å se hvordan det blir

 
Tror jeg dekker bordet med en hel dekkende rød og hvit stripete duk. Det vil si den når ikke over hele lengden av bordet, men jeg har 2 mindre som legges på og når den ene ikke er så pen lenger så skiftes den med den andre.


Det aller viktigste er at vi koser oss

 
Vi har sendt mail til nissen og fortalt at vi har fått husnummer- så den saken der er grei


 
God 4 Adventshelg
 
Smil og Klem
 
Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar