torsdag 30. januar 2014

Stearinlys

Er flittig brukt her hjemme nå.
 De lyser opp og lager en lun og god stemning
 

Det går i alt fra telys til kubbelys. Jeg pleier å dra av stearin overskuddet underveis på kubbelysene.
Syntes jo det er pent med hengende stearin så jeg lot et lys leve sitt eget liv
 
Det ble en foss med små hjerter


Fant noen kubbelys med batteri og fjernkontroll på Dorothea, de er jeg superfornøyd med. Slipper å tenke på at de lager noen skade.


De ser helt ekte ut. Moro å ta frem fjernkontrollen og tenne lysene når det er noen som er innom- artig uttrykk de får da, hi hi !


Lys slukkeren har jeg vel aldri brukt før nå


Men det er virkelig praktisk- særlig til de lysene som er høyt oppe
Selv for meg som er 1, 77 på sokkelesten

 
 
Nyt dagen
 
Smil og klem
 
Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar