fredag 4. april 2014

Jeg fant jeg fant

Hva fant jeg nå ?
 
 
 Her om kvelden når jeg gikk kveldsturen med Leo så gikk jeg forbi naboen og han sin bålplass.
På bålet som heldigvis ikke var tent ennå så lå disse gamle fine trelemmene, som min radar ubevisst ble tiltrukket av- at det går ann, hi hi !
 

Ikke visste jeg hva de kunne brukes til- men at de måtte reddes det var helt klart.


Når jeg kom opp til meg selv som ikke er mange meterne så var det klart for skuring av benkene og gelenderet på inngangspartiet. Da var ideen klar og da gjenstår det bare at Finn kan fikse det - så det blir spennende å se.
Men altså- ser for meg et vippebord rett under blomsterkassa og tror det blir pent med blomstene hengende over det. Blomsterbilde er fra i fjor sommer.


Morgensolen er her og tror det kan være koselig med en kopp kaffe her og sitte og nyte morgenstillheten. Bordplata skal bare skrubbes- ikke males. Liker godt patinaen den har fått.


Har et lite bedd der og allerede så stikker gressløken frem

 
Utsikten blir ned på innsjøgløtta vår og grønnsak/urtehagen og bålplassen.

De er begge sesongens prosjekter for forbedring og utvikling
I helgen skal vi på Hagemessen og bli fristet og inspirert- gleder meg.

 

God helg !
 
Smil og klem
 
Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar