søndag 18. mai 2014

Bordekking på plenen

Nå står terrassemøblene våre litt her og litt der.
 Vi har beiset gulvet 2 ganger- men vurderer den tredje gangen.
Passet meg fint og få lekt meg litt med borddekking i dag
 

Liljekonvallen har så vidt begynt å blomstre- vi er så heldig at vi har et teppe av den på naturtomten vår.
 
 
Som alltid så er det litt fra hver leir- det er typisk meg å blande


Det er godt for kropp og sjel og sitte barføttet med tærne ned i gresset-
 NATUR SPA !


Kjenne sola varmer og nyte øyeblikket


Tøyservietter av lin er ikke noe vi bruker hver dag- men akkurat i dag, ja !


Vinkjøleren har fulgt meg et halvt liv- på tide den blir brukt


Bordet var det noen som skulle kaste så da fikk vi det- har malt det.


Mugga er et loppisfunn. Glassene fra Ikea og søstrene Grene, tallerkener fra Ikea og Dorothea.


Livet er herlig !
Med alle sine motsetninger.


I morgen viser jeg dere hva det ble til middag !  
 
Ønsker dere en nydelig uke
 
Smil og klem
 
Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar