fredag 27. juni 2014

God sommer

til dere alle som en
 

 
Takk for at dere er dere og jeg er så glad for at jeg begynte å blogge

 
Er takknemlig for å treffe så mange flotte mennesker, både på kommentarer, på mail, til deg jeg treffer i gata  og til deg som titter innom

 
Velkommen inn på mitt kjøkken og stue !
 
Vil du ha kaffe eller te ?
 


Plukker inn blomster fra hage og grøfter


Det er en blomst til dere hver  - denne silkepeonen lukter nydelig !

 
Gjennomsnittlig så prøver jeg å ha to blogginnlegg i uka og føler det er akkurat passe.
 Nå er jeg i sommermodus så mulig det blir litt sjeldnere nå i en måned eller to men kommer sterkt tilbake til høsten.
Men nei, jeg blir ikke borte !
 Har nok for mye som jeg vil dele med dere.



Har hatt mange flotte solskinnsdager men i dag så er det veldig variert- det kom godt med regn i går og kommer nok mer i helgen. Det er godt med en rotbløyte - men så kan godt sola komme tilbake.



 
 
Kos dere og nyt sommerdagene hvor hen du er i verden
 
Smil og klem
 
Monica
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar