søndag 27. juli 2014

Pollys Tearoom

Har vært på et Halden besøk- morfaren min var fra denne byen. Selvfølgelig måtte vi innom Hanne og Pollys Tearoom !
 


 
Et helt fantastisk sted,
  virkelig verd et besøk.


Her ønsker eieren Hanne velkommen sammen med Vilde


Vi slo oss ned her og spiste verdens beste gulrotkake. Generøse kakestykker og rause og store kaffekopper.
 Her er det gjestfrihet lang vei.


Men før kaken kunne nytes måtte jeg hit. Til og med her er det i en helhetlig Vintagestil og det føles lukseriøst med Durance håndsåpe og deilige nyvaskete frottekluter og tørke seg med. Her er kluten jeg brukte kastet i kurven til kokvasken.


Her er det sjel og gjestfrihet i tre etasjer

 
På en varm sommerdag så var det herlig med iskaldt vann med isbiter

 
HER er linken til facebook siden til Pollys tearoom
 
 
Når vi kom inn her så var jeg litt usikker på om jeg skulle fortelle at jeg er Monica fra Fru Sjøakersperler. Jeg hadde vondt i hodet og var litt "nede" for telling. Men jeg så at Hanne undret litt på måten hun så på meg og jeg klarte jo ikke å la være og spørre om er du Hanne ? Så var en super koselig samtale i gang. Jeg gikk ut derfra med et smertefritt hode og var så glad for å ha tatt turen innom- og det var Finn også.
 


Han skravlet like mye han !


Alt er til salgs og kommer fra Nina Hartmann /Vintage By Nina


Bare skjønne ting så langt øyet kan se


Her
Er Vintage Interior - bloggen til Hanne

 
Er du i Halden så ta turen innom Pollys Tearoom- er helt sikker på at du blir god og mett av nydelig mat og drikke. Er du på jakt etter noe flott Vintage så finner du det her- og sist men ikke minst, det er den koseligste betjening.
 
 
Smil og klem
 
Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar