tirsdag 23. september 2014

Lysbrett

 
Det har blitt tre nye lysbrett i dag
 


Noe nytt er handlet og noe hadde jeg fra før


Hortensiaen i vinduet er ny og duftpinnene, den hvite telysestaken og den blanke lysestaken på brettet


Det dufter så godt - dette fatet står på kjøkkenet


Dette står på badet og her er det duftlyset som er nytt


Det tredje brettet står på stua

 
Brettet er nytt, det sorte lyset, stort og lite duftlys


Er glad jeg ikke reagerer på lukt- vet noen gjør det. Syntes det er så godt når det dufter lett parfymert og friskt, det blir så herlig stemning av det.



 
 
Smil og klem
 
Monica

13 kommentarer:

  1. Så koselige brett du har pyntet Monica :) Fin høstdekor.
    Selv bruker jeg mye lysbrett....istedet for duk....hihi....

    Ønsker deg fin septemberdager :)
    klem

    SvarSlett
  2. Kjempefine lysbrett, deilig med duftlys og duftpinner om man finner den riktige duften. Ha ha jeg kjøpte duftlys og duftpinner for en stund siden, de måtte jeg bare kaste for jeg klarte ikke lukten, ennå jeg syntes de luktet godt i butikken. Rart det der.

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  3. For noen flotte lysbrett. Håper jeg snart får tid og lyst
    til å dandere litt hjemme. Blir for lite overskudd til det for tiden.
    Liker noen luktlys, men ikke de som lukter for mye parafyme.
    Liker aller best vaniljelukt. Det må jeg ha både i lys og luktpinner.
    Ønsker deg ei fortsatt herlig uke :)

    SvarSlett
  4. Det er så morsomt å pynte og stulle og stelle istand koselige tablåer nå på høsten.
    Har drivi med det samme i ettermiddag her også!!! Har holdt meg inne i dag for pus har
    vært hos dyrlegen og fått litt behandling for noen bittskader i dag. Så han er ganske slakk.
    Stakkars liten pusekatt.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  5. du gjør det veldig koselig over alt ....fikk en god stemning :-)

    klem tone

    SvarSlett
  6. Så fine, koselige lysfat! Jeg er også glad i slike fat og har en rekke store fat rundt omkring :o) Duftlys kan jeg ha så lenge det ikke er sterke, kunstige dufter. Heldigvis finnes det en rekke produsenter som lager dufter med naturlige tilsettinger :o) Herlig kveld til deg! Klem fra Nina

    SvarSlett
  7. Å så lekre lysfat! Tenk at det kan være så mye glede, estetikk og nydelig lukt fra noe så lite som et lite lysfat :-) Merete-smil

    SvarSlett
  8. Kjempesøtt :D

    Ps: er en konkuranse inne hos meg også der du kan vinne putetrekk og lyslykt, sleng deg gjerne på!

    SvarSlett
  9. Så fine og koselige lysfat - hyggelig med levende lys nå om dagen :-)
    Jeg er dessverre en av dem som reagerer på lukter/dufter så ingen duftlys eller duftpinner her... :-(
    Ønsker deg en deilig dag :-)

    SvarSlett
  10. Jättefint! Ja nu gäller det att fixa både mys och ljus de mörka höstkvällarna...bra tips där!
    Doftljus är ju också så härligt att tända nu, amber låter intressant...
    Ha nu en fortsatt skön vecka, ta hand om dig.
    Kram,
    Titti

    SvarSlett
  11. Så fint du gjort med ljusfaten, det är
    mysigt nu näör man börjar tända ljus
    igen.
    Ha en bra helg
    Kramar/AM

    SvarSlett
  12. Hei, så fine lysfat :-) Ha en fin helg :-)

    SvarSlett